VII. ročník automobilového závodu Masarykův okruh
26. 9. 1937
Masarykův okruh
Poslední ročník Masarykova okruhu je ze sportovního hlediska považován za vrchol celé série. Před 200 000 diváky startovalo 26 jezdců, z toho 12 v silnější třídě. Zvítězil Caracciola 3:09:25,3 hod. (139 km/hod.) o 35 vteřin před Brauchitschem (oba Mercedes Benz), 3. místo obsadil Rosenmeyer (Auto Union), stálý smolař Nuvolari dojel na 5. místě.
Nuvolari, Caracciola, Brauchitsch, Rosenmeyer, Lang, Bruno Sojka a další jezdci,
200 tisíc diváků
Zpočátku vedoucí německý jezdec Lang v 5. kole havaroval v žebětínských zatáčkách a usmrtil 2 diváky, dalších 11 zranil. Závod silnější třídy se jel pouze na 15 kol (437,130 km), slabší O velkou cenu Brna na 5 kol (145,710 km).
V roce 1936 se závod nekonal, neuskutečnil se už ani 8. ročník, plánovaný na 25. 9. 1938.
Po 2. světové válce na úspěšnou tradici měla navázat Velká cena ČSR automobilů - její 1. ročník na podstatně zkráceném okruhu v roce 1949 zůstal však osamoceným, i když zdařilým pokusem.
29. 9. 1935
VI. ročník automobilových závodů Masarykův okruh
30. 9. 1934
V. ročník automobilových závodů Masarykův okruh
17. 9. 1933
IV. ročník automobilových závodů Masarykův okruh
4. 9. 1932
III. ročník automobilových závodů Masarykův okruh
27. 9. 1931
II. ročník automobilových závodů Masarykův okruh
další události (1)...
Bruno Richard Sojka
závodník
Jiv
Máte více informací?
Napište nám, prosím. Děkujeme.